close
متخصص ارتودنسی
مصاحبه با آقای مجید توکلی| پرشین گیم
Ads Ads
Post Image 2

مصاحبه با آقای مجید توکلی| پرشین گیم

به نام خدا سلام

دوباره با یک مصاحبه دیگر درخدمت شماییم.

حتما بازی غیر قابل تصور رو میشناسید! یک بازی ترسناک معمایی زیبا و سه بعدی.
آقای مجید توکلی،به عنوان نمیانده تیم دولاگ،قبول کردند با وب سایت پرشین گیم مصاحبه داشته باشند.

پرشین گیم:جناب آقای توکلی،با یک سوال مصاحبه رو شروع میکنیم

 

آقای توکلی:بفرمائید

 

پرشین گیم:به عنوان سوال اول ایده بازی غیرقابل تصور از کجا به ذهنتان رسید؟

 

آقای توکلی:از اونجایی که علاقه ی شدیدی به این سبک از بازی ها دارم و تمام کارهای "دیوید کیج" رو بازی کرده بودم خیلی وقت بود ایده ی ساخت یک بازی ایرانی با سیستم تصمیم گیری در ذهنم بود، وقتی بازی Until Dawn رو بازی کردم تصمیمم برای ساخت یک بازی با این سبک جدی تر شد و همراه دوستم آقای "گروس" ایده رو گسترش دادیم تا اون رو تبدیل به بازی کنیم. به غیر از بازی ذکر شده از بازی هایی مثل fahrenheit,heavy rain,beyond two soul که اثر "دیوید کیج" هستند و سیستم تصمیم گیری دارن به عنوان مرجع استفاده کردیم.

 

پرشین گیم:برخی میگویند بازی غیرقابل تصور تقلیدی از بازی الن ویک است،در این باره چه نظری دارید؟

 

آقای توکلی:متاسفانه برخی از گیمرهای ایرانی دید درستی نسبت به مقایسه کردن دو بازی با هم ندارند. با عرضه ی قسمت دوم بازی متوجه خواهید شد که با یک داستان کاملا متفاوت و صد در صد ایرانی طرف هستید. البته مقایسه ی بازی ما با آلن ویک حتی باعث خوشحالی ما میشود، چرا که توانستیم سه نفره با امکانات بسیار کم، از دید کاربران، به عنوان موفق شرکت بزرگ remedy نزدیک شویم.

 

پرشین گیم:ایا کار بازیسازی برایتان سودی داشته؟حمایت مردم از بازی هایتان چگونه بوده؟

 

آقای توکلی:قطعا اگر سودی نداشت قسمت بعدی هم در کار نبود. باید بگویم که حمایت گیمرهای ایرانی ما را غافل گیر کرد و امیدواریم این حمایت روز به روز بیشتر شود تا ما هم بتوانیم بازی هایی با کیفیت بالاتر به مخاطبان عرضه کنیم.

 

پرشین گیم:تاحالا نهاد،یا شرکت،یا سرمایه گذاری درخواست حمایت از شمارا داده؟


آقای توکلی:تا به حال چندین پیشنهاد برای خریدن امتیاز بازی با قیمت های مناسب به ما داده شده، اما دوست داریم به صورت مستقل کارمون رو ادامه بدیم.


پرشین گیم:به نظر شما، کسانی که تازه میخواهند وارد عرصه بازی سازی بشوند بهتر است از کدام موتور بازیساز استفاده کنند؟

 

آقای توکلی:حتما از Unity3D استفاده کنن و وقت شون رو پای انجین دیگه تلف نکنن.

 

پرشین گیم:اگر صحبتی برای بازی سازان نوکار و جوان دارید بفرمائید؟


آقای توکلی:با قدرت ادامه بدهند و سعی کنند تا سطح کیفی بازی های ایرانی را ارتقا دهند.


پرشین گیم: به عنوان حرف آخر،اگر مطلبی هست بیان کنید؟


آقای توکلی:برخی از دوستان میگویند چرا این بازی پولی هست، فکر می کنم این دوستان از اینکه بازی سازی یک شغل هست اطلاعی ندارند و نمیدانند که عده ای از همین راه امرار معاش میکنند. شما با پرداخت دو هزار تومان که امروزه واقعا قیمت نا قابلی محسوب میشود باعث میشوید تا هزینه ی ساخت یک بازی ایرانی به سازنده ها برگردد و در نتیجه آن ها میتوانند نسخه ی بعدی را درست کنند. در غیر اینصورت قادر به این کار نیستند چرا که بازی سازان هم مانند تمام انسان ها خرج زندگی دارند و باید از این نظر تامین شوند تا با خیال راحت در کارشان پیشروی کنند.با تشکر از شما و تمام رسانه هایی که از بازی های ایرانی حمایت میکنند.

 

پرشین گیم:خیلی ممنون از وقتی که صرف ما کردین

 

آقای توکلی:خواهش میکنم. از شما هم ممنون.

_________________________________________

این هم از این

امیدوارم به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده شده باشه.

لطفا با نظراتتون مارا در این امر،امر مصاحبه،یاری کنید،ممنون

 

 

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
ایران تم