close
متخصص ارتودنسی
ازاهرام مصر تا ماموریت های بی ارزش در: Assassin’s Creed Origins | پرشین گیم
Ads Ads
Post Image 33

ازاهرام مصر تا ماموریت های بی ارزش در: Assassin’s Creed Origins | پرشین گیم


کارگردان بازی یعنی آقای "اشرف اسماعیل" (Ashraf Ismail) در مصاحبه‌ای با مجله GameMaster در این مورد گفت:

"نه تنها مصر مکانیست که شما می‌خواهید به خاطر اینکه ویژه و منحصر‌به‌فرد در آن به اکتشاف و جست‌وجو بپردازید بلکه با صرف زمان و رفتن به مکان‌های مختلف چیزهایی را پیدا خواهید کرد که برای‌تان باارزش خواهند بود. چه چیزی که پیدا می‌کنید مربوط به بخش داستانی و دنیای بازی باشد و چه گیم‌پلی، ما به شما اطمینان می‌دهیم که دیگر چیزهای بیهوده و بی‌ارزش برای جمع‌کردن وجود ندارد. ما‌ می‌خواهیم که هرچیزی در دنیای بازی معنی و مفهوم داشته باشد.

وقتی ما برروی مصر تحقیق کردیم، متوجه مردم و محیط منحصربه‌فرد آن شدیم. مردم واقعی و اتفاقات واقعی که نسبت به مقیاس واقعی‌شان کوچک‌تر هستند؛ چیزهایی نظیر ملاقات "کلئوپاترا" و "سزار"! و از خود پرسیدیم که چگونه می‌توانیم این داستان‌ها و تجربه‌ها را برای بازیکنان فراهم کنیم؟ که جواب روشنِ آن تغییر ساختار مرحله‌ها بود. برای مثال یک منشی و نویسنده کتاب‌های خطی در شمال مصر وجود داشته که علاقه فراوانی به آبجو داشته است. وی در طول زندگی‌اش مرتبا در حال نوشتن چیزهای مختلف درباره ارزش و اثرات آبجو برروی پاپیروس بوده است. و دیدگاه‌های وی در گذر زمان از بین رفته است. این یکی از شخصیت‌هایی است که در بازی آن را ملاقات خواهید کرد تا با دیدگاه خاص وی آشنا شوید."

هم‌چنین "اسماعیل" از سختی‌های بازسازی هرم‌های نمادین مصر در Assassin’s Creed Origins حرف زد. البته وی معتقد است معماری و هرم‌های بازی کاملا با نسخه‌های واقعی آن تطابق دارند.

"ساخت اهرام زمان زیادی از ما گرفت. فلات Giza (منطقه‌ای مهم در مصر باستان که دارای چندین هرم مهم است) چیزهای زیادی را بازگو می‌کند و ما می‌خواستیم که دقیقا آن تعادل را پیاده‌سازی کنیم و مطمئن شویم که توانسته‌ایم دقیقا به معماری و طراحی آن احترام بگذاریم.

ما کاملا به معماری و طراحی‌های آن زمان احترام گذاشته‌ایم و تا حد ممکن آن‌ها را حفظ کرده‌ایم. تمامی تالارها، تمامی اتاق‌ها و تمامی راهرو‌ها دقیقا همانند نسخه اصلی‌شان طراحی شده‌اند. علاوه بر این ما اتاق‌ها و معابد مخفی خود را برای برانگیخته‌کردن داستان و دنیای بازی به Origins اضافه کردیم. در وهله اول تلاش بسیاری کردیم تا مطمئن شویم این طراحی با گیم‌پلی بازی هم‌خوانی دارد. ولی چیزی که بسیار به آن افتخار می‌کنیم این است که فلات Giza با مجسمه ابوالهول، و هرم بزرگ و عظیم مصر در کنار دیگر اهرام کوچک همگی در بازی قرار دارند. چیزی که برای پیاده‌سازی صحیح‌اش وقت بسیاری از ما گرفت."

عنوان Assassin’s Creed Origins در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در ضمن، این بازی از دو کنسول PS4 Pro و Xbox One X نیز پشتیبانی خواهد کرد.

جهت خواندن سیستم مورد نیاز این بازی کلیک کنید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
ایران تم